ładowanie

Ładowanie...

Błędne założenia w pracy nad strategią

Tworząc strategie rozwojowe swojego biznesu w gronie własnego zespołu lub z pomocą firm doradczych popełniamy proste błędy trzymając się, wydawałoby się oczywistych, przekonań na temat ceny, oczekiwań klientów czy oferowanych produktów.

Kilkanaście lat doświadczeń w doradztwie strategicznym, a także ponad 10 lat prowadzenia badań oczekiwań, NPS (Net Promotor Score), czy satysfkacji klientów metodyką CEM (Customer Experience Management) pozwala na odkrycie wielce interesujących pułapek myślenia biznesu w pracy strategicznej. Wniosek podstawowy – przedsiębiorcy NIE WIEDZĄ za co chcą płacić ich klienci!

Nasze badania przeprowadzone w ostatnich latach, a także doświadczenia w realiacji projektów doradczych pozwalają na sformułowanie istotnych błędów myślowych, które ograniczają rozwój biznesu. Poniżej przedstawiamy 5 największych pułapek w zarządzaniu strategicznym, czyli co ogranicza rozwój firmy:

  1. Klientom zależy wyłącznie na niskich cenach
  2. Kluczem do sukcesu jest skuteczna sprzedaż
  3. Jak klientowi zależy, to poczeka
  4. Nasze procedury są doskonałe, bo wynikają z wielu lat doświadczeń
  5. Klient kupuje tylko produkt, więc to produkt jest najważniejszy

Rozwinięcie każdego z powyższych punktów znajdziesz w artykule „5 współczesnych pułapek myślenia biznesu i jak ich uniknąć„, opublikowanym na blogu naszego konsultanta i współzałożyciela marki GAIN Janusza Kamieńskiego. Zapraszamy do lektury całego bloga Janusza. Komentuje on w nim rzeczywistość ekonomiczną, w której żyjemy, oraz dzieli się swoimi 20-letnimi doświadczeniami w usprawnianiu przedsiębiorstw, podnoszeniu ich efektywności, produktywności i rentowności.

PYTANIA:

Czy wiesz w jakie pułapki myślenia wpadasz pracując nad swoją strategią?

Czy masz wiedzę za co chcą płacić Twoi najbardziej rentowni klienci?

Jeśli masz trudności w znalezieniu odpowiedzi na te pytania, chętnie podpowiemy jak na nie odpowiedzieć – zapraszamy do kontaktu!

Referencje



Rezultaty