ładowanie

Ładowanie...

Siła marki zależy od stopnia spójności realnych doświadczeń klientów ze składaną im obietnicą

Są marki, które nie muszą się reklamować. Dlaczego? Bo obietnica, jaką poporzez komunikację marketingową składają swoim klientom, jest w 100% spójna z realiami, jakich ich klienci doznają w relacji z nimi. Bentley jest tego dobrym przykładem.

Co sądzisz o 58-gigajbatowym zdjęciu Dubaju, które pojawiło się na stronie internetowej Bentley? Nie znasz jej? Nic dziwnego! Bentley w żaden sposób nie przyłożył się do jej rozpowszecnienia. Wiralowo dokonali tego sami internauci. Od chwili ukazania się zdjęcia, miliony surferów miało już okazję w szczegółach obejrzeć architektirę Dubaju. Kliknij w zdjęcie albo w to zdanie i sam sprawdź

Zdjęcie to, a właściwie nałożona na siebie ich znaczna ilość, rzeczywiście robi wrażenie. Nas jednak zaintereosował inny aspekt jego powstania. Poprosimy Cię o chwilę reflaksji i odpowiedź na poniższe pytanie:

Biorąc pod uwagę wrażenia jakie generuje surfowanie po powyższym zdjęciu na stronie Bentley, jak opisałbyś Czytelniku esencję marki Bentley?

Nie znamy Twoich Czytelniku odpowiedzi, niemniej większość osób odpowiedziałaby zapewne mniej więcej tak:

Bentley to marka działająca w obszarze innowacyjnej technologii; jej produkty wymagają włożenia bardzo dużo pracy przez wybitnych specjalistów, korzystających z najbardziej zaawansowanych technologii; a efekty ich pracy tworzą wyjątkowe wrażenia.

Gdybyś mniej więcej tak właśnie odpowiedział na wcześniejsze pytanie drogi Czytelniku, dokładnie odtworzyłbyś esencję tej nieprzeciętnej marki. I o to właśnie chodzi w nowoczesnym marketingu i skutecznym biznesie! Marki, jak nigdy dotąd, budują swoją przewagę nie poprzez moc/innowacyjność/krzykliwość składanej obietnicy, lecz poprzez spójność tejże z generowanymi klientom realiami.

Mamy w związku z Tym kilka ważnych pytań, które są podpowiedzią dla Ciebie:

  • Co stanowi esencję Twojej marki?
  • Co obiecujesz swoim klientom?
  • Co Twoi klienci sądzą o produktach, czy usługach jakie im świadczysz?
  • W ilu procentach to, co obiecujesz klientom jest spójne z tym, co sądzą oni, że od Ciebie otrzymują?

Jeśli na to ostanie pytanie odpowiesz słowami „niestety nie jest to 100%…” i chcesz zdecydowanie podnieść spójność swojej obietnicy z dostarczanymi klientom realiami, a nie do końca wiesz gdzie zacząć ten proces, jesteśmy do Twojej dyspozycji! Skontakuj się z nami na biuro@gain.com.pl. Pamiętaj, im bardziej przybliżysz się do spełnienia składanej klientom obietnicy, tym większa szansa na wzrost obrotów Twojej firmy, przy jednoczesnym ograniczeniu jej kosztów!

Referencje



Rezultaty