ładowanie

Ładowanie...

Referencje

Trudno o branżę bardziej uzależnioną od poleceń i referencji, niż branża doradcza. Dlatego w naszym rozumieniu doradztwo to odpowiedzialność za wynik firmy, zaangażowanie, wzajemne zaufanie i etyczność – słowem WIARYGODNOŚĆ. Dzięki takiemu podejściu, efektem naszych działań są konkretne, realne i mierzalne zmiany, a nie opasły, kurzący się na półce raport ze znanym logotypem. Zapraszamy do obejrzenia, wysłuchania i/lub przeczytania tego, co o współpracy z nami i efektach, jakie wspólnie osiągnęliśmy, opowiadają nasi klienci.

Seria warsztatów planistycznych pozwoliła na określenie kierunków niezbędnych zmian organizacyjnych i procesowych, mających na celu dokonane transformacji firmy z naciskiem na strategiczne ukierunkowanie na klienta i myślenie w kategoriach wartości dla klientów.

Janusz Diemko, Dyrektor Generalny FIRST DATA Polska

Spełniamy najwyższe standardy produktywności i rokrocznie podnosimy poziom zaangażowania naszych pracowników. Jestem całkowicie przekonany, że w znacznym stopniu przyczyniły się do tego działania, jakie zrealizowaliśmy z konsultantami EC.

Wieńczysław Bronny, Dyrektor Fabryki, Reckitt Benckiser

Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!!!

Zuzanna Chodyra-Piast, Kierownik Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (CEM), P4 Sp. z o.o. - Play

Spodziewałem się potwierdzenia istniejącej w firmie wiedzy. Jednak dzięki badaniu otrzymaliśmy precyzyjny zastrzyk nowej informacji w formie, która pozwala nam stworzyć nowe procesy z focusem na najważniejsze oczekiwania klientów.

Janusz Naglik, General Manager, Akzo Nobel Decorative Paints Poland

Janusz Kamieński i Piotr Machowski znakomicie włączyli się w pracę naszego zespołu i sprawnie pokierowali projektem. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i mamy przygotowaną koncepcję uzyskania znacznej i trwałej przewagi na trudnym rynku indywidualnych usług bankowych.

Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu Raiffeisen Polbank

Dokładnie wiemy, jakie są oczekiwania naszych najbardziej dochodowych klientów i adekwatnie zmieniamy procedury i zachowania pracowników, stale zwiększając dochodowość.

Jarosław Pawelec, Dyrektor Operacyjny KINGSPAN Polska

Audyt doświadczeń klientów poprowadzony dla nas przez EC pozwolił nam na określenie kluczowych obszarów budujących wartość marki i spółki.

Iwona Kossmann, Prezes Zarządu DCG S.A.

Na MEGA Rzeszów Conference zaprosiliśmy Janusza Kamieńskiego jako eksperta w dziedzinie strategii CEM. Zarówno część merytoryczna wystąpienia, jak i przygotowanie oraz przeprowadzenie były na najwyższym poziomie! Janusz Kamieński zaskoczył nas swoją otwartością, pozytywnym nastawieniem oraz charyzmą. Jeśli ktoś potrzebuje...

Alicja Leś, MEGA Rzeszów Conference

Janusz poprowadził warsztaty w sposób w pełni go charakteryzujący – z pełną mocą energii, interakcją i nieustającym stawianiem wyzwań uczestnikom – wszystko na najlepszym, światowym poziomie.

Costa Tzavaras, Global Knowledge Manager, Amrop

Widząc zaangażowanie naszych ludzi biorących udział w warsztatach CEM, prowadzonych przez konsultantów Executive-Conversation, współczuję naszej konkurencji…

Alek Zacharewicz, v-ce Prezes AFRISO Polska

W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.

Krzysztof Grzyb, Customer Experience Manager, Pracuj.pl

Konkretnie, przejrzyście, z energią. Inspirująco. Polecam wszystkim!

Dominika Ludwiczak, Dyrektor HR SAGE Sp. z o.o.

Dzięki procesowi CEM+ wyróżniamy się w naszym otoczeniu rynkowym.

Piotr Rytowski, Dyrektor Działu Wsparcia BR EDIPRESSE Polska

Dzięki konsultantom EC zbudowaliśmy mocny fundament wiedzy na temat nowoczesnych procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klienta. Poszerzyliśmy znacznie horyzonty naszego zespołu. Konkurencja niech się teraz boi.

Jarosław Król, V-ce Prezes Zarządu CTL Logistics

Janusz Diemko, Dyrektor Generalny FIRST DATA Polska

Proces CEM, który rozpoczęliśmy, współpracując z konsultantami Executive-Conversation, pozwolił odkryć i ocenić kluczowe obszary ważne dla naszych klientów, poznać ich oczekiwania wobec firmy oraz braki w obecnym poziomie świadczonych usług. Seria warsztatów planistycznych pozwoliła na określenie kierunków niezbędnych zmian organizacyjnych i procesowych, mających na celu dokonane transformacji firmy z naciskiem na strategiczne ukierunkowanie na klienta i myślenie w kategoriach klientów.

Wieńczysław Bronny, Dyrektor Fabryki, Reckitt Benckiser

W 2010 roku nasza fabryka zdobyła tytuł BEST FACTORY spośród 18 zakładów produkcyjnych Reckitt Benckiser w Europie. Spełniamy najwyższe standardy produktywności i rokrocznie podnosimy poziom zaangażowania naszych pracowników. Jestem całkowicie przekonany, że w znacznym stopniu przyczyniły się do tego działania, jakie zrealizowaliśmy z konsultantami Executive-Conversation: klaryfikacja strategii na lata 2008-2011, doprecyzowanie Misji i Wizji fabryki, zaprojektowanie i skuteczne wdrożenie Balanced Score Card’u opartego na pięciu filarach naszej strategii, a w końcu rozwój kompetencji menedżerskich i leadershipowych w ścisłej korelacji z naszą strategią (Strategy Based Training).

Zuzanna Chodyra-Piast, Kierownik Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (CEM), P4 Sp. z o.o. - Play

Janusz Kamieński i Piotr Machowski z Executive Conversation przeprowadzili dwudniowy warsztat dla Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w PLAY. Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu prowadzących sprawiły, że było to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenie, z którego jeszcze długo będziemy czerpać inspirację do działania. Podczas warsztatu mieliśmy okazję pogłębić naszą wiedzę o tym, czym jest budowanie zdolności organizacji do kreowania wyjątkowego doświadczenia klienta. Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Zaprojektowaliśmy też plan działania dla naszego zespołu w krótkiej, średniej i długiej perspektywie. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!!!

Janusz Naglik, General Manager, Akzo Nobel Decorative Paints Poland

Konsultanci Excecutive-Conversation przeprowadzili dla naszej firmy audyt oczekiwań klientów. Spodziewałem się potwierdzenia istniejącej w firmie wiedzy. Jednak dzięki badaniu otrzymaliśmy precyzyjny zastrzyk nowej informacji w formie, która pozwala nam stworzyć nowe procesy z focusem na najważniejsze oczekiwania klientów. Finalnie liczę, że stworzymy obszar trudnej do powielenia przewagi konkurencyjnej.

Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu Raiffeisen Polbank

W II połowie 2014 roku konsultanci Executive-Conversation zrealizowali dla Raiffeisen Polbank szereg inicjatyw zmierzających do wypracowania nowego pozycjonowania strategicznego marki Banku dla segmentu klientów indywidualnych. Współpraca obejmowała prace analityczne, realizację badań jakościowych dostarczających wiedzę o oczekiwaniach klientów, przeprowadzenie cyklów warsztatów z kierownictwem Banku oraz poprowadzenie warsztatów z grupą zarządu oraz dyrektorów Banku.

Współpraca przyniosła nie tylko oczekiwane założenia dla pozycjonowania strategicznego naszej marki, ale także konkretne wytyczne do budowania produktów zgodnych z tym pozycjonowaniem. Dodatkowo dzięki włączeniu w proces szerokiej grupy managerów jesteśmy dobrze przygotowani do wdrażania przygotowanych zmian.

Janusz Kamieński i Piotr Machowski znakomicie włączyli się w pracę naszego zespołu i sprawnie pokierowali projektem. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i mamy przygotowaną koncepcję uzyskania znacznej i trwałej przewagi na trudnym rynku indywidualnych usług bankowych.

Jarosław Pawelec, Dyrektor Operacyjny KINGSPAN Polska

Dokładnie wiemy, jakie są oczekiwania naszych najbardziej dochodowych klientów i adekwatnie zmieniamy procedury i zachowania pracowników, stale zwiększając dochodowość.

Iwona Kossmann, Prezes Zarządu DCG S.A.

Audyt doświadczeń klientów poprowadzony dla nas przez Execuive-Conversation pozwolił nam na określenie kluczowych obszarów budujących wartość marki i spółki. Dzięki wspólnej pracy zdefiniowane zostały priorytety działania. Usprawniliśmy naszą komunikację oraz zaczęliśmy proces transformacji z naciskiem na działania pro-konsumenckie.

Alicja Leś, MEGA Rzeszów Conference

Na MEGA Rzeszów Conference zaprosiliśmy Janusza Kamieńskiego jako eksperta w dziedzinie strategii CEM. Zarówno część merytoryczna wystąpienia, jak i przygotowanie oraz przeprowadzenie były na najwyższym poziomie! Janusz Kamieński zaskoczył nas swoją otwartością, pozytywnym nastawieniem oraz charyzmą. Jeśli ktoś potrzebuje osoby o wysokich kompetencjach prezenterskich popartych głęboką wiedzą i doświadczeniem, powinien zdecydowanie zaprosić Janusza do współpracy.

Costa Tzavaras, Global Knowledge Manager, Amrop

Janusz Kamieński poprowadził dla kilkudziesięciu kluczowych pracowników Amrop warsztaty dotyczące rozwijania biznesu naszej firmy. Międzynarodowy zespół uczestników był zaangażowany w projektowanie doświadczeń naszych klientów, jako klucza do realizacji strategii Amrop. Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty w sposób w pełni go charakteryzujący – z pełną mocą energii, interakcją i nieustającym stawianiem wyzwań uczestnikom – wszystko na najlepszym, światowym poziomie.

Alek Zacharewicz, v-ce Prezes AFRISO Polska

Widząc zaangażowanie naszych ludzi biorących udział w warsztatach CEM, prowadzonych przez konsultantów Executive-Conversation, współczuję naszej konkurencji…

Krzysztof Grzyb, Customer Experience Manager, Pracuj.pl

Jako pasjonat wszelkich zagadnień związanych z lojalnością klientów polecam współpracę z Panem Januszem Kamieńskim i firmą Executive-Conversation. Obecnie współpracujemy z Executive-Conversation w zakresie inspiracji i konsultacji dla tworzonej strategii Customer Experience w segmencie B2B. W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.

Dominika Ludwiczak, Dyrektor HR SAGE Sp. z o.o.

Poprowadzony przez Janusza Kamieńskiego warsztat w pełni uzmysłowił nam, w którym miejscu znajdujemy się na drodze do zdolności naszej firmy do zarządzania nadzwyczajnymi/ponadprzeciętnymi doświadczeniami naszych klientów. Konkretnie, przejrzyście, z energią. Inspirująco. Polecam wszystkim!

Piotr Rytowski, Dyrektor Działu Wsparcia BR EDIPRESSE Polska

Dzięki procesowi CEM+ wyróżniamy się w naszym otoczeniu rynkowym. Dzięki spójności wizji marki, strategii i procesów, ludzie dokładnie wiedzą jak postępować.

Jarosław Król, V-ce Prezes Zarządu CTL Logistics

Dzięki konsultantom EC zbudowaliśmy mocny fundament wiedzy na temat nowoczesnych procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klienta. Poszerzyliśmy znacznie horyzonty naszego zespołu. Konkurencja niech się teraz boi.

Nasi klienci