Ładowanie...
Pomagamy zorganizować pracę nad zmianami oraz wspieramy sam proces zmian.
Szacujemy i przygotowujemy zasoby do zmian, pomagamy wyeliminować lub ograniczyć ryzyka. Jeśli zmian jest dużo, pomagamy w uruchomieniu Biura Zarządzania Zmianami (Project Management Office, PMO) dostarczając wzorcowe procesy i raporty. Identyfikujemy bariery zmian i pomagamy w ich eliminacji. W razie czego bierzemy na siebie obowiązek i odpowiedzialność za zarządzanie wybranymi, bądź wszystkimi procesami zmian na zasadzie interim menedżmentu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, o tym w jaki sposób wspieramy procesy wdrażania zaplanowanych zmian, zapraszamy do kontaktu.
Seria warsztatów planistycznych pozwoliła na określenie kierunków niezbędnych zmian organizacyjnych i procesowych, mających na celu dokonane transformacji firmy z naciskiem na strategiczne ukierunkowanie na klienta i myślenie w kategoriach wartości dla klientów.
Janusz Diemko, Dyrektor Generalny FIRST DATA Polska
Spełniamy najwyższe standardy produktywności i rokrocznie podnosimy poziom zaangażowania naszych pracowników. Jestem całkowicie przekonany, że w znacznym stopniu przyczyniły się do tego działania, jakie zrealizowaliśmy z konsultantami EC.
Wieńczysław Bronny, Dyrektor Fabryki, Reckitt Benckiser
Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!!!
Zuzanna Chodyra-Piast, Kierownik Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (CEM), P4 Sp. z o.o. - Play
Wzrost skuteczności prowadzenia zimnych telefonów oraz rozmów z klientami, wzrost wartości sprzedanych kredytów o 9%; wzrost obrotów; wzrost udziałów w rynku MŚP o 100%.
Korporacja – branża finansowa, >2000 osób
Wyraźny wzrost sprzedaży wyselekcjonowanego produktu. Zaangażowana Grupa projektowa, a także Komitet Sterujący składający się m.in. z Członków Zarządu, wyraźnie podniósł swoją świadomość i wiedzę w tematyce CEM.
Korporacja – branża finansowa, >2000 osób
Uzyskanie w okresie dwóch lat i podtrzymanie w kolejnych latach najwyższych wskaźników produktywności spośród wszystkich oddziałów korporacji na całym świecie. Polski oddział stał się dla całej korporacji kuźnią utalentowanych menedżerów i specjalistów.
Międzynarodowa korporacja – fabryka, >2000 osób